HELPDESK
Alles wat je moet weten
Heb je hulp nodig? Bekijk hieronder eerst de antwoorden op enkele van de meestgestelde vragen, voordat je contact opneemt. Als je hier het antwoord op jouw vraag niet vinden kunt, neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij proberen u zo spoedig mogelijk te helpen (doorgaans binnen 48 uur).
WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?
Online: Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners, CUP, JCB, Maestro, Apple Pay, iDEAL, Pay Now by Klarna, Boleto en Giropay
Bij afhaling: Cash of Bancontact
VERZENDING - RETOUR - GARANTIE
Onze voorwaarden kan je terugvinden in het menu onder het tabblad "WINKELBELEID".
HOE LANG NEEMT EEN HERSTELLING IN BESLAG?
Gezien Vintronic wordt gerund als bijberoep en gezien de bijzonder grote vraag naar kwalitatieve herstellingen zijn de hersteltermijnen soms langer dan we zouden willen (meerdere weken). Wij houden u vanzelfsprekend op de hoogte van iedere ontwikkeling in het traject van uw geliefkoosde apparaat.
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN HERSTELLING EN EEN REVISIE?
Bij een herstelling wordt enkel het op dat moment optredende defect verholpen. Bij een totaalrevisie wordt veel verder gekeken dan dat en proberen we om uw toestel terug in fabrieksstaat te brengen. Bij een herstelling krijgt u enkel garantie op dezelfde fout met dezelfde oorzaak terwijl u bij een totaalrevisie garantie krijgt op het volledige toestel (behalve op slijtagegevoelige onderdelen zoals naalden van platenspelers, koppen van bandopnemers of cassettedecks, cd lasers, lampjes en dergelijke). Lees hierover meer in ons "winkelbeleid".
Het spreekt voor zich dat een herstelling meestal vele malen goedkoper is dan een totaalrevisie. Uiteraard kunnen wij u adviseren over welke keuze u best maakt.
WAT KOST DAT?
Daar valt helaas pas iets zinnigs over te zeggen wanneer het toestel op de werktafel ligt. Wij maken steeds vrijblijvend en zonder kosten een bestek op. U kan dan beslissen om al dan niet met dit bestek akkoord te gaan. Wanneer wij toch meer mankementen vaststellen dan initieel ingeschat en onverhoopt moeten afwijken van de bestekprijs, dan stellen wij u hiervan uiteraard op de hoogte. In het zeldzame geval dat gaandeweg blijkt dat uw toestel toch onherstelbaar is dan worden de reeds gepresteerde uren en onderdelen aangerekend.