FAQ - Alles wat je moet weten!
Heeft u hulp nodig?
Bekijk eerst de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen hieronder, voordat u contact met ons opneemt.
Als u hier niet het antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u zo snel mogelijk te helpen, meestal binnen 48 uur.
1
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Vintronic?
Via onze webshop:
-
Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners Club, CUP, JCB
-
Maestro, Apple Pay, iDEAL, Pay Now by Klarna, Boleto, Giropay
Bij afhaling te Kalmthout:
-
Cash, Bancontact
2
Verzending - Retour - Garantie
​Je kunt onze voorwaarden terugvinden in het menu onder het tabblad "WINKELBELEID".
3
Hoe lang neemt een herstelling in beslag?
Vintronic wordt als bijberoep gerund, en door de grote vraag naar kwalitatieve herstellingen kunnen de hersteltermijnen soms langer zijn dan we zouden willen (meerdere weken). We houden u uiteraard op de hoogte van elke stap in het herstelproces van uw geliefde apparaat.
4
Wat is het verschil tussen een herstelling en een revisie?
Bij een herstelling wordt enkel het defect dat op dat moment optreedt verholpen. Bij een totaalrevisie wordt verder gekeken dan alleen het huidige probleem en proberen we uw toestel terug in de fabrieksstaat te brengen.
Bij een herstelling ontvangt u garantie op de specifieke fout en oorzaak die is verholpen, terwijl u bij een totaalrevisie garantie krijgt op het volledige toestel (met uitzondering van slijtagegevoelige onderdelen, zoals naalden van platenspelers, koppen van bandopnemers of cassettedecks, cd-lasers, lampjes, enzovoort). Meer informatie hierover vindt u in ons "winkelbeleid".
Het is vanzelfsprekend dat een herstelling meestal veel goedkoper is dan een totaalrevisie. Wij kunnen u uiteraard adviseren over welke keuze het beste bij uw situatie past.
5
Wat kost dat?
Het is moeilijk om een nauwkeurige prijs te geven voordat het toestel op de werktafel ligt. Wij maken altijd vrijblijvend en kosteloos een bestek voor u op. Vervolgens kunt u beslissen of u akkoord gaat met het aangeboden bestek.
Mocht tijdens de herstelling blijken dat er meer mankementen zijn dan aanvankelijk ingeschat, en we daardoor moeten afwijken van de bestekprijs, dan brengen wij u uiteraard op de hoogte. In het zeldzame geval dat het toestel onherstelbaar blijkt, worden de reeds gepresteerde uren en gebruikte onderdelen in rekening gebracht.